Igår och Idag!

Hejhej! Jag har verkligen inte haft tid att blogga.. men nu så ska jag göra det! ´
Idag ar varit en lite stressig dag, eftersom jag var kvar i skolan ganska länge och sedan var jag tvugen att åka till återträff (med dom från Auschwitz-resan). Efter det kollade jag Bois-Gif fotbollsmatch. Första matchen bois förlorar.. men sånt händer. 

Igår var jag på bingo-resa! Fick vara med i Tv..yay. Vi fick spela bingo och även se ett par vigas! Jag hatar att jag alltid glömemr min kamera och måste vänta på att kompisar ska skicka bilder! Men pappa har lovat mig systemkamera denna veckan så hoppas hoppas!


Här är en jävla dum jag hittade iallafall HAHA.  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0