10.10.10

Lite coolt datum va?

Hej på er iallafall.. :) Det har varit en ganska rolig helg för mig måste jag säga, bland annat hände en rolig sak igår som jag måste tala om. Jag och mina kompisar var ute på stan, och så kommer det fram en kille från Jamaica till oss. Han börjar fråga om en klubb osv och vi försöker förklara. Helt plötsligt börjar han berätta att han är bra på att sjunga och vad gör han sen? Jo.. han börjar sjunga. Den roligaste delen var att han absolut inte kunde sjunga.. var tvungen att hålla mig för skratt som fan haha!

Jag sov över hos Kaltrina igår också men nu är jag äntligen hemma :) Ska sätta mig ner och plugga en stund så kanske jag lägger upp någon video senare.. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0