Fest mitt i veckan? Ja tack!

Så.. Nu sätter jag igång med bloggandet på allvar. Det kommer nog att bli väldigt intressant (; Så att ni vet kommer det förhoppningsvis dyka upp ganska många videos där jag och mina närmaste gör dumheter i vardagen, nått att se fram emot haha :).

Igår var jag iallafall på en liten tjejkväll, hade verkligen jätteroligt. Idag har det bara varit ganska seeegt i skolan och så, så jag tänker lägga mig en stund och sedan ska jag på träning :)

Här har ni lite bilder från igår (80-talstema hehe..)

Eliarita, Dafina, Ellen, Julia



Dafina, Qendresa, Julia och Ellen



Eliarita,Drilona, Kaltrina och Drenusha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0